maandag 4 juni 2012

Goed nieuws vanuit de Hindu Kush scholen.


Daar ik nu in Kabul ben, omdat ik woensdag naar huis vlieg, neemt mijn Afghaans team de honneurs waar. Ze belden me zopas, heel enthousiast dat het spijtig was dat ik niet meer in Faizabad ben. Vandaag volgenden ze verschillende toekomstige leerkrachten tijdens hun stage en naar het schijnt zijn de resultaten van de workshops door mij geleid heel goed zichtbaar. Er worden goede vragen gesteld, experimenten uitgevoerd, interessante lessen plannen …. ik voel me echt zweven.
Het was niet altijd gemakkelijk, maar de inspanningen werpen toch hun vruchten af. De trainers integreren de nieuwe methodologie waar ik zo op hamerde tijdens de trainingen, proberen af te stappen van het uit het hoofd leren.
Zo’n fijn gevoel om de vakantie te beginnen.

En verder …….

www.azezana.net op deze website zien jullie designs van sommige  zijden sjaals die ik heb ontworpen. Indien jullie geïnteresseerd zijn, laat het weten.

Naar schijnt is de vergiftiging van de meisjes in de scholen in  Taloqan te wijten aan slechte verf, en niet aan acties van de Taliban.

1 opmerking:

  1. jongeren auto verzekering verzekering nieuws zorgverzekering korting verzekering afsluiten
    Here is my web blog : www.studentenzorg.org

    BeantwoordenVerwijderen